„Rail Baltica“ ruožas Šveicarija-Žeimiai DPS2

Featured image
Projekto pavadinimas:

„Rail Baltica“ geležinkelio linijos ruože Kaunas-Panevėžys-LT/LV rangos darbai (I etapas): naujos geležinkelio sankasos dvikeliui įrengimas, inžinerinių statinių statyba ruože Šveicarija-Žeimiai

Atlikti darbai:
Rangos darbai
Statybos rūšis:
Nauja statyba
Objekto vieta:
Jonavos rajono sav., Jonavos r. sav. teritorija
Statytojas:
AB „LTG Infra“, Geležinkelio g. 2, Vilnius
Fegda grupės įmonės:
Fegda, Tilsta, SRP projektas
Įgyvendinta:
2025
Parametrai:
Geležinkelio kelio sankasa europinės geležinkelio vėžės 1432 mm dvikeliui: 9,980 km | Aptarnavimo ir privažiuojamieji keliai virš 3 km | Triukšmą mažinančios užtvaros: 575 m | Gyvūnų perėjos: 2 vnt. | Atraminės sienutės: 355 m | Geležinkelio tiltai: 3 vnt. | Pralaidos: 6 vnt. | Automobilių viadukai: 2 vnt. | Litgrid rekonstravimas 330 kV ir 110kV oro linijų rekonstravimas: 3 vnt.

„Rail Baltica“ geležinkelio linijos ruožo Kaunas-Panevėžys-LT/LV rangos darbai (I etapas) apima naujos geležinkelio sankasos dvikeliui įrengimą ir inžinerinių statinių, tokių kaip tiltai ir viadukai, statybą ruože Šveicarija-Žeimiai. Beveik 10 km ilgio geležinkelio ruožo statyba apima svarbius infrastruktūros elementus, reikalingus užtikrinti geležinkelių tinklo išplėtimą ir modernizavimą.

Pirmą kartą Lietuvoje taikomi sprendimai:

  • Torkretbetonio (šratbetonio) sienutės: tai inovatyvi konstrukcinė technologija, kuri užtikrina ilgaamžiškumą ir atsparumą atmosferos poveikiui;
  • Monolitiniai betonuojami grioviai: dar viena moderni technologija, naudojama užtikrinant tinkamą vandens nutekėjimą ir geležinkelio infrastruktūros stabilumą.

Logistika ir optimizavimas:

Siekiant užtikrinti sėkmingą projekto įgyvendinimą, ypatingą dėmesį reikėjo skirti logistikai:

  • Nuolatinis birių medžiagų tiekimas ir iškasamo grunto išvežimas buvo būtinas siekiant užtikrinti sklandų darbų vykdymą;
  • Mechanizmų ir transporto priemonių panaudojimas buvo optimizuotas naudojant šiuolaikines GPS sistemas, kurios leido efektyviau valdyti tiekimo ir išvežimo procesus;
  • Optimalių grafikų sudarymas taip pat leido pasiekti ženklių efektyvumo didinimo rezultatų.

Ekonominė nauda ir ilgalaikis poveikis:

Įgyvendinus šį projektą, tikimasi didelių ekonominių impulsų:

  • Europinių traukinių atsiradimas žymiai pagerins susisiekimą tarp Lietuvos ir Latvijos, taip skatindamas turizmo augimą regione;
  • Geresnė infrastruktūra prisidės prie prekybos ir logistikos efektyvumo didinimo, o taip pat atvers naujas ekonomines galimybes tiek vietiniams, tiek tarptautiniams investuotojams.

Projekto svarba:

  • Strateginė reikšmė: „Rail Baltica“ projektas yra labai svarbus tiek Lietuvos, tiek visos Baltijos šalių ekonomikai ir infrastruktūrai, nes jis užtikrina geresnį susisiekimą su Europoje.
  • Poveikis transportui: Sukūrus efektyvų ir modernų geležinkelių tinklą, pagerės ne tik tranzitas, bet ir vietinis eismas, taip pat bus paskatintas tarptautinis susisiekimas.
Enlarged image

Galerija

KONTAKTAI

Kartu kuriame ateitį šiandien

Sužinokite daugiau apie procesą ir rezultatus, mūsų ekspertų komandą bei pasiūlymus.