Įvykdyta A5 Kaunas-Marijampolė-Suvalkai kelio ruožo rekonstrukcija nuo 56,83 iki 72,50 km, įskaitant 57,47 km tunelinio pravažiavimo ir 58,11 km viaduko statybą. Šie darbai buvo svarbūs, siekiant pagerinti eismo sąlygas, saugumą ir užtikrinti patogų ir efektyvų tranzitą.
Atlikti darbai:
- 57,47 km tunelinio pravažiavimo statyba – tai svarbus infrastruktūrinis objektas, užtikrinantis sklandų eismą ir sumažinantis kelio saugumo problemas;
- 58,11 km viaduko statyba, kuri palengvino transporto judėjimą, užtikrindama saugesnį pravažiavimą per svarbias vietas;
- Jungiamųjų ir apjungiamųjų kelių įrengimas – šie keliai pagerino susisiekimą su kitais svarbiais objektais, taip pat sudarė sąlygas patogiam eismo srautų valdymui;
- Žiedinės sankryžos įrengimas – pagerino eismo saugumą ir sklandumą, sumažinant eismo spūstis ir avarijų tikimybę;
- Važiuojamosios dalies rekonstrukcija – pagerinta kelio danga, užtikrinant patogų ir saugų eismą;
- Apšvietimo tinklų įrengimas, kad pagerintų matomumą ir eismo saugumą, ypač naktį.
Projekto svarba:
- Svarbus Lenkijos ir Baltijos šalių ekonomikai – pagerintas tranzitas tarp šalių, užtikrinant greitesnį ir efektyvesnį prekių ir žmonių judėjimą;
- Gyventojų judėjimas – rekonstrukcija pagerino sąlygas vietiniams gyventojams, turistams ir tranzitu keliaujantiems vairuotojams, užtikrinant patogų ir saugų susisiekimą;
- Lietuvos ir sąjungininkų saugumo užtikrinimas – projekto įgyvendinimas yra itin svarbus kariniam mobilumui, nes pagerina logistiką ir greitesnį kariuomenės bei technikos judėjimą, kas padeda užtikrinti nacionalinį ir regioninį saugumą.
Šis A5 kelio ruožo rekonstravimas prisideda ne tik prie ekonominio vystymosi, bet ir prie saugumo stiprinimo, gerindamas karinį mobilumą ir užtikrinant sklandų tranzitą tarp Baltijos šalių ir Lenkijos.